CITAT (Rosrup @ 18-04-2013, 16:17)

Det korta svaret:
(Ska just iväg och köpa mer kogödsel

)
Har man gott om pengar och vett nog att göra något med dom som man mår bra av så anser jag att man kan känna sig lyckad.
Annars så kan man ge dom till mig så jag blir lycklig

Man kan kanske inte köpa lycka, men man kan köpa frihet. Och visst gör väl frihet och trevligheter man kan göra om man har pengar livet lite roligare.
Sen är jag lycklig och stolt över att jag levt hela livet med min första, största och enda kärlek (stans snyggaste kille en gång för länge sedan) jag blir lika lycklig varje morgon när jag vaknar och han är där.
Jag är väldigt lycklig över att våra vackra och begåvade barn fått växa upp med båda sina föräldrar och sluppit bli någons bonus/styvbarn. Jag är också väldigt lycklig över att mina barn blivit fria, starka vuxna( trots att mor och far var egenföretagare på var sitt håll, eller kanske just därför) Jag är nöjd och lycklig över att jag alltid haft stimulerande och intressanta arbeten, både som egenföretagare och som anställd.Jag är lycklig över att i stort sett varit frisk hela livet.
Sen är det naturligtvis trevligt att bo i ett fint hus, det är trevligt att ha råd att åka till sol och värme ett par gånger om året. Det är också trevligt att kunna unna sig (inom rimliga gränser) ett gott liv.
Jag skulle kunna fortsätta att rada upp massor med saker som gör att jag känner mig lyckad men viktigast är nog ändå att kunna känna sig nöjd med och stolt över sig själv
Gita