CITAT (Anma @ 22-04-2013, 22:05)

Vilket intressant ställe AFC i Stansted verkar vara. (googlade)
En svenskvecka, spännande!
Japp, det finns mycket att både se och uppleva där, men som turist kommer man inte så lätt in. Det kallas för "svenskveckan" pga dem från de nordiska länderna som behöver tolkas och många av dem kan inte engelska så det är för deras skull, och kul för dom.
Under större föreläsningar (vi fr. andra grupper) översätts då och det är väldigt nyttigt info. Men vi andra som klarar oss bättre, kan söka till andra intresanta kurser och jag har fått flera påstötningar att komma, men vågar inte lita ännu på min hälsa, utan låter tiden visa vad som kommer i min väg.....
Har en jättebibba "läxböxker" + annat kul med mig att roa mig med. Kom hem med en ordentlig influenssa och där fick jag kosmisk healing och det hjälpte alltig ca en halv dag, men nu har fått pc för dubbelsidig lunginflammation. Det är nog min nedsatta immunförsvar....
Förresten, plockade med mig fr. flygplatsen om brosyrer, en del kanalturer, men har inte kollat dem ännu.
Det finns rätt så skapliga boendeforner och i olika prisklasser i byn.....
Nästa års vecka är redan nästan fullsatt och jag är med där, oberoende om jag söker till någon annan kurs när kroppen och knoppen orkar med....