Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Avdelningsfilter i forumet
          Hasse_h
          Inlägg 30-04-2013, 10:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 084
          Medlem nr: 933

Jag hade gärna sett en filterfunktion kopplat till min forumprofil där jag kan välja vilka avdelningar i forumet jag vill se och inte se. Filtret skulle vara aktivt både vid bläddring top-down, Nya Inlägg och vid sökning. Standard kan vara att man ser alla avdelningar precis som idag, men att man i sin profil kan klicka bort de ämnen man inte är lika intresserad av.

Ett sådant filter skulle innebära en bättre anpassning till att olika medlemmar har olika intressen.

Vad tror ni?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Anki V
          Inlägg 02-05-2013, 11:45
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 767
          Medlem nr: 5 714

Tvärt om *Stintan* det handlar inte om lättja, i alla fall inte för mig. Det är snarare tidsbrist som gör att jag skulle vilja kunna välja det jag just då är mest intresserad av.

Jag arbetar mer än heltid, är mormor till några småtroll som jag vill prioritera och jag har en stor trädgård som ska skötas. Den tid som blir över ska räcka till mycket.

Ibland kan det gå dagar eller till och med veckor när jag inte har en chans att gå in på Odla……det blir mycket att scarolla förbi då. När jag har tid läser jag gärna intressanta trådar i ”Snack om övrigt”.

I första hand är Odla för mig ett odlingsforum och jag vill kunna prioritera att läsa det som har med trädgård och odling att göra. Kan jag inte det så väljer jag naturligtvis andra forum som mer tillfredställer mina behov.

/Anki

Redigerat av Anki V: 02-05-2013, 11:51

--------------------
          Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus
          Zon 4-5
          Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;)

"Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-08-2025, 12:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon