Hej!
Förlåt för detta, men jag blir väldigt upprörd när ni människor dömmer ut folk för deras intressen. Denna person vill odla en växt som inehåller en olaglig substans, en substans som våra kroppar tillverkar själva och som finns i de flesta växter på denna planet. Denna substans har använts i tusentals år och i många länder är Mimosa Hostilis sädd som en väldigt viktig kulturel växt. Växten i sig är inte olaglig och detta borde respekteras. Om jag hade ställt en fråga hur man odlar växterna som behövs för att tillverka öl tex. hade varit helt accepterat här, fastän majoriteten av våldsbrott och våldtäkter begås av folk påverkade av denna drog. Hitta någon rapport om människor som skadat andra pga. DMT. Svårt att hitta!
Tänk lite själva! Gillar ni inte att utforska era sinnen med substanser så är det helt okej och jag tror alla respekterar detta, och motsatsen borde också respekteras.
han skriver på detta forum för att han vill ODLA en växt... en laglig växt! han frågar inte hur man tillverkar/extraherar en olaglig substans. Detta borde respekteras och hjälp borde ges om någon besitter kunskapen. Vill man inte ge hjälp pga av moraliska värderingar så håller man tyst och börjar inte dömma personen i fråga om hans intresse! Det är väll ett forum för folk som vill odla växter?
här kan du köpa frön!
http://www.botanicalspirit.com/mimosa-hostilis-seeds