CITAT (Monaxe @ 04-06-2013, 14:30)

Precis! Onödigt att ta upp diskussionen, så varför göra det?
Risken att det blir en främlingsfientlig tråd med sur eftersmak känns överhängande!
Haha, älskar din humor!

Ja älska på du!Det kan väl passa bra så här i stundande hänryckningstider bara du är noga med att välja vilka herrar som du tänker släpa med dej till hagen. Risken finns ju att du gör samma misstag som Anki på Öland annars menar jag. Den stackarn måste fått sej en ordentligt obehaglig överraskning när gökungarna plötsligt ploppade ut och hon insåg att hennes livmoder inte varit något annat än ett tillhåll för gömda flyktingar.
Nåja, eftersom det faktiskt är ganska synd om henne som blivit så blåst och eftersom dom redan är här så får vi väl låta dem stanna....se bara till att spränga Ölandsbron först så att vi inte får in dom på fastlandet för då kan det gå hur som helst. Visserligen får vi hålla utkik efter båtflyktingar hädanefter men hjälps vi åt att turas om att gå vakt så borde väl Sverige kunna stå emot hoppas jag....
(Förresten hade Öland varit en utmärkt plats att slå upp ett flyktingläger på bara inte bron funnits...och fortsätter det välla in massa fler flyktinghorder borde väl hela jäkla ön börja sjunka så småning om när det blir tillräckligt tungt tycker man.... och under tiden kan de ju plantera risfält på sankmaderna så att man slipper höra att de får svälta också....)
Nä jisses, nu flummar jag visst iväg lite,
herrarna var det ju....!
Till att börja med kan du välja bort alla;
1. ...som inte heter Eriksson i efternamn
2. ...som inte har knätofsar och horn fastskruvade på cykelhjälmen.
3. ...som inte är snorfulla när de hoppar groda kring midsommarstången
4. ...som inte har mammas köttbullar och falukorv som favoriträtt
Oj då, nu hinner jag faktiskt inte med att plita ihop fler goda råd åt dej. Min viking är nämligen på antågande och då ska maten stå på bordet annars lär jag få mej en rejäl omgång...
Redigerat av Cacki: 04-06-2013, 15:48