CITAT (Motti @ 01-08-2013, 01:00)

Jag ville bara poängtera att det var min personliga åsikt ! kvinnor kan väl vara starka utan att spela fotboll ?
Du kan var lugn, Motti. Jag kommer inte att ge mig in i en evighetslång diskussion med dig. Sedan tidigare vet jag att det är fruktlöst, meningslöst och lönlöst. Att lägga ner energi på någon som upprepat, gång på gång skriker ut sin åsikt utan att argumentera för den har jag ingen lust med. Varken tjôt eller skrikmetoden brukar fungera särskilt bra i en diskussion, enligt min mening. Båda kombinerade blir snudd på haveri, återigen enligt min mening.
Ovan citerat visar att du antingen inte läser inlägg ordentligt, inte förstår vad man skriver eller inte bryr dig. För tydlighetens skull vill jag poängtera att varken min mormor eller min mor någonsin spelade fotboll och om du hade läst ordentligt hade du också förstått att det jag skrev inte handlade om det. Jag tänker dock inte försöka att förklara för dig ytterligare då jag, som sagt, finner det av erfarenhet meningslöst utan lämnar härmed tråden.
Ha det gott, Motti och gör åtminstone ett försök att vidga dina vyer och tänka utanför de gränser du idag har. Vem vet, du kanske upptäcker att det är ganska kul här utanför?
Redigerat av Kryddan03: 01-08-2013, 00:53