CITAT (Motti @ 10-08-2013, 01:42)

Kvinnor som spelar fotboll och ishockey tål jag inte att titta på bara !urfånigt .Det är en ren mansport enligt min mening sen får ni tycka vad ni vill .Vad i all sin da ska fruntimmer vara med i allt när de inte fixar det ?Golf Bowling osv är okej för fruntimer att delta i men inte fotboll och hockey :(Lika så Boxning vad sjutton har fruntimmer där att göra ? Kan inte kvinnor få bara vara kvinnor ?
Jag tror aldrig (tack och lov) att jag tidigare träffat på en människa med så mycket fördommar och förutfattade meningar som du!
Du hasplar ur dig den ena fördomen och klyschan efter den andra, lyssnar aldrig på andras åsikter eller synpunkter, du bara mal på om ditt och dina åsikter!
Dessvärre så läser du inte ens igenom trådarna innan du skriver, du bara repeterar det du redan skrivit, gång efter gång, utan att bemöta de svar du får eller tidigare fått.
Du undrar varför du inte får svar på dina frågor, eller varför dina trådar får få inlägg, men tänk efter människa! Du rapar upp samma saker gång efter gång!
Ja nu har jag säkert fixat en varning från moderator, eller hot om avstängning, men det är det värt! Jag orkar inte med alla dessa halsstarriga inlägg längre.
Snart finns inga gamla odlaiter kvar längre, undrar varför...