CITAT (Motti @ 14-08-2013, 23:43)

Jag har bara talat om vad jag fått för info från Facebook och deras personal ,och från dom fick jag ett IP numer från den som varit inne och strulat med min Facebooksida .Moderatorerna här har fått IP numret .Förstår inte varför det blir ifrågasatt ?
Bara för tydlighetens skull, mailet är automatgenererat av en dator på facebook, det är ingen personal på Facebook som sitter och knåpar ihop detta i en sådan fart så tangentborden glöder.
CITAT (Kryddan03 @ 14-08-2013, 18:41)

Om man läser den här tråden klarnar det ytterligare:
http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=121769Där visar det sig att det både har loggats in från annan dator och senare gjorts, vad jag förstod, både misslyckade och lyckade försök med annan webbläsare. Mailet som Motti fått är med största sannolikhet ett sådant du citerar hasse_h.
Där har vi ju svaret, uppenbarligen har det strulats med flera datorer och webläsare. Då kommer sådana här mail från "säkerhetsteamet på Facebook".
Motti: lägg nu det här bakom dig, se över dina säkerhetsinställningar på Facebook (ta gärna hjälp om det verkar krångligt), och gå vidare i livet med ljus i sinnet!