|
Jag har haft fullt upp med målningsarbeten på huset, och jag har fått tvättat mitt hustak. Däremellan har jag varit på ett par minisemestrar hos släkt och goda vänner. Trädgården har jag hunnit dåligt med i år, jag har fortfarande en häck kvar in till grannens där min sida inte är klippt. Måste ta den nu en dag och så skall uterummet målas utvändigt också. Hoppas på fint väder innan det blir för kallt.
Ja, det är anledningen till att jag inte har varit så aktiv. Jag har tittat in ett par gånger i sommar, men aktiviteten på forumet har varit minst sagt torftig, och det har varit skönt att ta en timeout. Man får faktiskt gjort en hel del när man inte sitter klistrad vid datorn stup i kvarten. En riktig tidstjuv är den! En underbar sommar har det varit med minimalt med ogräsrensning och gräsklippning. Nu är den snart över och då sitter man väl vid datorn igen och kollar på Odla! Så ledsamt bara att så många inte finns kvar här längre.
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|