CITAT (Myosotis @ 19-09-2013, 12:43)

Ursäkta att jag inte har svarat, först fick jag migrän av stressen och sen har jag inte kunnat komma in på odla av någon anledning, men nu verkar det ju funka igen. Tack för svaren, tja jag vet inte hur han tänker men nu var det inte meningen att prata illa om husse, han kunde inte ta ledigt mer än en vecka och han kommer ju inte att lämna tillbaka valpen så nu är det som det är och jag måste försöka göra det bästa av situationen.
Andra dagen gick ganska bra, han var mycket mer avslappnad och kissade och bajsade på morgonen, sen tog jag med hundarna till en kompis där de var lösa ute. Att åka bil gick bra. Han har en bur som han känner sig trygg i så han somnar bara.
Igår hände det två olyckor inne, men det var bara att elda upp tidningarna. Båda gångarna skulle jag precis hämta honom efter ca. 1½ timme så han klarar sig inte så länge, idag går jag ut varje heltimme med honom. Mycket enklare nu eftersom han faktiskt kissar ganska omgående då.
Det där med att valpar kissar när de vaknar, första dagen tolkade jag det som att jag måste vara där och se när han vaknar, men då får jag ju sitta där hela hösten och det håller inte. Är det grymt att väcka honom en gång i timmen? Men hur ska jag annars göra?
Jag skulle säga huvudsaken det funkar relativt enkelt för dig - valpen anpassar sig!