Det är inte bara storstäderna det skjuts hej vilt i, de flesta städer även småbyar skjuts det i så även om det inte skrivs i tidningar är jag säker på att det sker flera skjutningar i veckan ibland kanske varje dag runt om i sverige. Det är ju som sagt alla gängrivalerna som gör upp om sina områden de får sälja sina saker i och hämndaktioner, det finns otroligt mycket vapen i landet nu som är väldigt lätt att införskaffa. allt ifrån de flesta pistoler som finns i tusentals från bara nån tusenlapp och uppåt även en hel del automatkarbiner och handgranater även en och annan bazooka och sprängmedel.
Våld och gängkriminaliteten är rätt hög och kommer bli högre, jag och flera kompisar har blivit nerslagna och knivskurna och rånade allt ifrån en gång om året till flera gånger i månaden de senaste 10 åren.
I min lilla stad sker mycket av detta mest på ljusa dagen mitt inne på bostadsområdena och utanför affärer eller ja överallt! Det är snart ett år sen jag var inne på willys i stan där många av ungdomsgängen snattar och rånar folk inne och utanför när 2 st tuffa invandrar ungdomar på kanske 16 år förföljde mig i affären med glåpord och putta till mig till slut för jag ignorera dem och sa vi plockar dig där ute men jag går aldrig obeväpnad så jag kom inte många meter utanför dörrarna och fullt av vanliga människor som vill handla och inte vill se sånt sket de i och nästan slängde iväg min vagn så fick god tid att dra fram min lättillgängliga 40cm kniv och teleskopbatongen för de är själva beväpnade med knivar och batonger och el-pistoler med mera och helt plötsligt sprang de iväg de fega kräken, inte rätt sak att göra men så här är det dagligen på många ställen och vi är många som är trötta på skiten, många gör motstånd och slår tillbaka mot snorungarna för de är inte vana att möta motstånd så snart bär väl många av dem skjutvapen.
Tyvärr även om många av er aldrig ser eller upplevt sånt så sker det ofta