CITAT (Motti @ 08-11-2013, 00:50)

Inte så svårt för oss Evelina då jag är hemma fru sedan 20 år !vi skulle aldrig skaffat hund om jag inte varit hemma !gäller även katt som vi hade i nästan 12 år innan vi fick ta bort honom .Skulle aldrig falla oss in att skaffa hund om inte en av oss varit hemma .Och som jag ser det borde det vara förbjudet att ha hund om man inte är hemma på heltid,eller för den delen katt också .Att skaffa djur som hund och katt är ett ansvar som gäller många år framöver upp till 10 år minst , hundar och katter är inget nöje för stunden utan för ett långt liv framöver med familjen .Fattar inte att så många av er här tycker att det är okej att lämna djur som hundar och katter hela dagar utan tillsyn eller rast ,vem har lärt er att det är okej ? för det är inte okej .Att ta till sig djur är ett stort ansvar lika stort som att skaffa barn och dom lämnar man väl inte hipp som happ utan tillsyn ? !Inte konstigt att Katthemmen är överfulla lika så hundstallarna om alla har den synen på sina husdjur .
Nu fick jag inte ihop det alls rent tidsmässigt!!! Du gör ju en totalt snurrig!!