Här finns inte den kattegorien kanske ! men om ni här har koll så borde många av er veta att alla i stort set jobbar heltid i dag och har de hund så sitter den hunden ensam från morgon till kväll i de flesta fall !trodde faktiskt att många av er här var medvetna om hur det står till med sveriges hundar !Så klart att det finns jättebra hundägare som vet precis vad de ger sig in på för tio år framöver ,men tyvär finns det fler dåliga hundägare än bra sådana verkar det som .Ni som är bra hundägare har ju ingen orsak att bli upprörda över vad jag skriver .Som sakt jag bryr mig inte ett dugg om er som hundägare bara ni är bra sådana !jag bryr mig bara om hur hundarna mår och katterna som vi skaffat oss.Ni som är bra hundägare vet ju med er att ni är det eller hur :)Men ingen kan sticka under stolen med att vi har problem med hundar i dag ja eller hundägarna igentligen , som tror att hundar skaffar man för ungarna vill ha en utan att tänka på konsekvenserna av det och när man tröttnar på dom så omplaserar man dom eller säljer dom på nätet .Man kan ju bara gå in på Blocket och titta !
Redigerat av Motti: 22-11-2013, 22:23
|