theseraphim: Du kanske missade min fråga till dig,du skrev tidigare i tråden följande "Inom branschen så har man ju olika kvalitetsgrader och alla sorter säljs ju medvetet i Sverige, de sämre har ju mycket skalrester och mindre kärnor osv"
Var kan man få redan på kvalitetsgraden ?
Whiskuchi: Bara att gratulera till dom nya fåglarna på din matning,här är det precis tvärtom,alla gråsparvar och kråkfåglar har hittat hit,ja och några ringduvor som gärna äter här när det är lugnt och stilla...
Jag köpte förresten en sådan där "klocka gjord i löv" men ingen vill prova och jag förstår dom,var skall man sitta för hela "klockan" är insmord i fett...
Köpte hem margarin som jag skall blanda tillsammans med en massa fröer men nu blev det helt plötsligt massvis av plusgrader så det får vänta,fyller några kokosnötter som fåglarna har tömt under åren som gått.
Zaaritha: Kan det vara fönsterkittet domherrarna hackar på eller hackar/knackar dom verkligen på glasrutan ?
--------------------
Avskyr jakt och slakt men räddar gärna djur från döden. Skänker pengar till Djurrättsalliansen, WSPA, Svenska Hästars Värn och Djurskyddet Sverige. Zon 1 enligt kartan men ibland känns det som zon 13
|