CITAT (Tapio @ 05-03-2014, 14:58)

Halaj!
Kan väl säga att jag allmänt är rätt lack på folk som gör påståenden om både det ena och det andra utan att ha några som helst belägg för dem.
Vargfrågan är ett typexempel. Påståenden haglar fram och tillbaka De är samtliga framdragna ur arslet. Det värsta är att motståndarsidan tar inte ens reda på om påståendena är sanna eller inte. Istället drar de själva fram nya påståenden ur sina arslen. Och så håller det på, sida upp och sida ner.
Men vem din bror är är inte relevant nånstans.
//T
Om du nu är så less på folk som gör påståenden utan belägg så ska du väl inte själv göra likadant. Jag kompletterade med länkar när det protesterades.
Du ställde två påstående ang mitt inlägg 12:53 och har inga som helst referenser med. Inte ens när jag efterfrågar dem så svarar du vad du fått det ifrån.
Det var
du som blandade in en bror i det hela, inte jag. Eftersom jag tolkar det som om du anser att mitt påstående var helt löst utan grund - eller vad i hela friden du menade med ditt rumpsnack - så tycker jag det i allra högsta grad är relevant både vem min bror, hans jobbarkompis samt dennes moster är. Annars kan vi ju inte veta vem källan är från början, eller hur?
För tydligen tror du att länkarna jag postade tidigare bara är fejk, eller?
Vargdiskussionen bryr jag mig inte det minsta om.