CITAT (astrantia @ 07-05-2014, 19:27)

Jag saknar inte Gunnel. Jag tycker att Pernilla, John och Tareq är bra. Jag gillar också i grunden programupplägget och mixen - att man har med en hel del köksträdgård (som tyvärr ofta glöms bort i andra trädgårdsprogram) och att man även visar vad man kan göra med grönsakerna (maten) och hur man kan förvara dem.
MEN. Tyvärr tycks man ha skral budget och har inte råd och tid att fylla programmet med innehåll. Det blir väldigt tunt och man tvingas fylla ut med ointressant dösnack och låtsasgnabbande. Flera gånger har man också repriserat långa klipp från tidigare program.
Det känns fattigt och tyvärr når man till slut en gräns när det blir ointressant. Man orkar inte ta sig igenom de långa transportsträckorna till de små kornen av innehåll.
Är inte trädgård trendigt? Jag skulle säga att det är superhett. Inte minst odling av allt ätbart.
Ja på ett sätt är det sant , men de råd och den odling som utförs i dessa sk trädgårdsprogram är fejk och sällan funktionella överhuvudtaget. Ofta hår resande fel-Man vet lite om mycket, som man oftast googlat sig till. Programledarna kan inget om trädgård, sen bjuder man in nån stackars trädgårdsmästare som talar för döva öron .
Det är inte trädgårdsprogram-se på England tex.
Redigerat av kerstin z5-6: 14-05-2014, 00:00