CITAT (*Stintan* @ 04-06-2014, 17:53)

Jag är bara så innerligt trött på dina rekommendationer av Roundup till folk att dom ska sprida gifter överallt. Man får ju hoppas att folk är så kloka att dom inte lyssnar på dig.
Jaq jobbar aktivt för en renare värld åt allt levande. Att vi ska få ha kvar humlor och bin och levande mikroorganismer i jorden. Att inte folk ska behöva bli sjuka och dö för att några jäkla dårar ska kunna fylla sina kassavalv med pengar utan att tänka på våra barn och barnbarn. Jag vill att vi ska kunna äta GMO-fri mat som odlats på obesprutade åkrar eller kommer från djur som inte matats med GMO-grödor. Är det så jäkla konstigt?
Du värnar ju inte naturen för fem öre och det anser jag är såååå tragiskt. Därför känns det som om du bara är ute efter att jävlas när du skriver som du gör i den här tråden.
Varför blir du så väldigt aggressiv när någon har en annan åsikt än du? Varför anser du att det är att jävlas om man inte tycker som du? (se även din kommentar till mig i andra tråden)
Om du absolut inte vill bli emotsagd så skulle kanske en blogg med avaktiverad kommentarsfunktion passa dig bättre än ett öppet forum.
För vet du vad, det är helt OK att tycka att Roundup är bra att ta till ibland, likaså är det helt OK att tycka att brasiliansk eller argentinsk oxfilé är ett väldigt prisvärt alternativ. För du vet väl ändå att det mesta, ja nästan allt, har flera sidor, att det inte finns något som är enbart svart eller vitt, ont eller gott utan det finns hur många nyanser som helst däremellan.
Gita