Japp Jubbe det var så jäkla trevligt att få bekräfftat att man har en snygg hund !dessutom tävlade vi mot den största eliten inom Luzernerstövare både från Norge och Sverige så Verry Good var stort för oss ! nu ska vi jobba på att få mer hull på henne till nästa utställning och då får vi lätt Exelent ! Det här med maten som jag blev anklagad för att inte ge henne var mycket kränkande ,hon får tre gånger om dagen det hon ska ha plus mer men om hon inte vill äta vad fan ska man göra då ? jag bad om råd här och fick skit och blev anklagad för att svälta vår hund,hur mycket man ger sin hund har ju för sjutton med ålder att göra och vikt ! Nu kör vi 100% köttbaserat foder som heter Hällefoder plus att jag kokar köttben köttfärs frikadeller och så ger vi henne blötfoder på burk plus att hon får tre äggulor i veckan ! Tea hade den blankaste pälsen av alla Luzerner på utställningen vi var på och alla undrade vad vi gav henne att äta ,till och med domaren berömde oss för Teas päls ! Alla vet som har hund att hur mycket foder den får beror på ålder och storlek plus vikt ! jag blev så himmla kränkt sis här så jag hade tänkt att aldrig mer visa mig på detta Forum men jag ville berätta om Utställningen och hur bra det gick för oss och Tea för att skita till dom som anklagade oss för att inte ge Tea mat nog .Dom som vill läsa om Utställningen i Ånnaboda kan gå in på Luzernerringen !
|