Antar att du menar Halla Foder. Är det färskfodret eller torrfodret du ger? Jag har själv funderat på deras färskfoder men jag har inte sett det i nån butik här ännu. Gillar att det är ett svenskt foder med bara svenska råvaror.
Motti du fick råd och tips utifrån vad du själv berättade. Du talade ju om hur många dl mat din hund fick. Varför bli kränkt och förbannad för att vi var flera som tyckte att den mängd foder du sa att Tea fick lät för lite? Jag har sett på flera hundforum att folk gett sina hundar för lite för att dom missuppfattat doseringstabellerna. Det är ju ingen anklagelse att tala om att dom tolkat tabellerna fel när dom frågar. Sen har jag en känsla av att hundarna blir mer kräsna när man blandar en massa olika. I de svar man ger kan man ju bara utgå från de uppgifter man fått och man svarar ju inte för att jävlas utan för att hjälpa. Varför kokar du köttfärsen förresten? Min hund får rå köttfärs ibland när jag har.
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
|