CITAT (Motti @ 01-07-2014, 23:04)

Ni har absolut rätt då jag själv läst tråden jag skrev !men nog skrev jag tidigare och bad om råd hur jag ska få henne att äta ?efter vad jag mins så har jag skrivit tidigare om matproblemet .Och det kvittar ju när och hur !jag bad om råd och blev totalt nerkörd och anklagad för att svällta henna det var det som var huvudsaken för mig vilket var fruktansvärt kränkande då vi gjort allt för att få henne att äta !det var dit jag ville komma .Om man går in här och be om råd och hjälp och vill ha tips så hjälper det ju varken mig eller Tea om vi blir anklagade för att svälta henne vilket ´vi blev .Tea får naturligtvis mat hur mycket som helst vi har gjort allt i vår makt för att få henne att ta men hon är inte speciellt intresserad av mat !fattar inta hur i helsike ni kan vrida på allt man skriver till att vår hund skulle få svälta ?Verkar som en del här är ute efter mig och förvränger allt jag skriver .Nu är det så att den här rasen är svår att få hull på vilket framgick på hundutställningen då 90% av Luzernerägarna haft svårt att få hull på sina unghundar !hade tea varit undernärd eller blivit svält så hade vi inte fått "Verry Godd" då alla hundar blir besiktigade före utställning !
Hon får all mat hon vill ha.
Rasen är svår att få hull på.
Hon är inte undernärd eller svältfödd.
Hon fick "Verry Godd" på utställning.
Vad är då problemet (förutom att domaren inte kan stava)?