Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag vill ha en hund, men har inte råd att köpa en
          Fjortispower
          Inlägg 12-07-2014, 11:34
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 712
          Medlem nr: 34 377

Jag har alltid velat ha en hund. Jag älskar hundar. Har sedan jag var liten drömt om hur jag skaffar en hund när jag har blivit lite äldre. Jag har upptäckt att jag är väldigt ofta inne på blocket nuförtiden och letar efter hundvalpar. Men tyvärr är priset för högt för en ung tjej som mig som precis har fått sin första tillsvidareanställning på deltid. Matpriset och övriga kostnader för hunden kommer jag säkert klara av, men det är bara priset för köpet som är för högt för mig. Jag är dock helt mån om att jag är en bra hundägare. Det jag kan erbjuda hunden är ett tryggt boende med en naturnära tomt, framförallt tid, uppmärksamhet och kärlek. Alla förutsättningar för att jag ska skaffa en valp finns förutom att jag inte kan lägga ner så mycket på att köpa en valp.

Är det någon här som känner till något seriöst sätt där jag kan få tag på valpar på ett annat sätt än att betala för högt pris?

--------------------
          Även ett rosa monster kan ha gröna fingrar!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2025, 16:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon