CITAT (Gossen Ruda @ 29-07-2014, 09:53)

Jag kan ju nämna att bilden inte är producerad av AKB utan är hämtad från en publikation från företaget
Shueisha Fö tänker jag inte diskutera saken längre med okunniga och fördomsfulla individer som är så uppfyllda av sin egen förträfflighet att man anser sig kunna bedöma när andra personer ljuger.
Vadå ljuger, vem har påstått det. Musikintresset är en sak men kan man inte ha det utan att kolla avklädda flickbilder och ta reda på allt om tjejerna. Jag menar att när ditt intresse vaknade så var många av tjejerna bara utnyttjade småtjejer som du attraherades av. Jag struntar fullkomligt i vem som producerat vad, det är din märkliga kvinnosyn jag tycker är sjuk.
Du visste väl när du startade tråden att du skulle få reaktioner. Det var ju gnska förutsägbart. Antog att du ville få igång folket genom att starta en så provocerande tråd. Du förklarade ju inte ens varför från början. Sen kryper du nu fegt undan när dina argument tryter och kallar istället andra för både det ena och det andra. Jag säger inget om att du gillar musiken, det är helt ok att man har olika musiksmak, det är intresset för avklädda unga tjejer jag reagerar mot. Du skulle ju kunna va morfar/farfar åt många av dom.