Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Så, vad säger ni nu?
          Gita
          Inlägg 08-01-2015, 16:37
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

Nå vad säger ni nu, efter attentatet i Paris?
          Alla ni som tidigare så kraftigt och tvärsäkert fördömde Lars Vilks försvar för yttrandefriheten.
          Gita

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          *Stintan*
          Inlägg 08-01-2015, 19:16
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

Du måste ha problem Gita!

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Gita
          Inlägg 09-01-2015, 11:51
          Länk hit: #3

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 08-01-2015, 19:16) *

Nej vet du vad Stintan? Det är du som verkligen har stora problem, du kan ju inte avhålla dig från dina fåniga och elaka kommentarer ens när det gäller en så oerhört viktig fråga som yttrandefriheten. Skämmas, borde du!
          Gita

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 09-01-2015, 23:55
          Länk hit: #4

Medlem

CITAT (Gita @ 09-01-2015, 11:51) *
          Nej vet du vad Stintan? Det är du som verkligen har stora problem, du kan ju inte avhålla dig från dina fåniga och elaka kommentarer ens när det gäller en så oerhört viktig fråga som yttrandefriheten. Skämmas, borde du!
          Gita

Jag har väl ändå rätt att tycka att Lars Vilks är en fjant om jag vill eller? Värna om yttrandefriheten kan jag faktiskt göra utan att gilla en patetisk "konstnär". Skämmas är det du som borde göra som inte kan respektera att andra inte tycker som du.

--------------------

Citera
          Gita
          Inlägg 10-01-2015, 18:43
          Länk hit: #5

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 09-01-2015, 23:55) *
          Jag har väl ändå rätt att tycka att Lars Vilks är en fjant om jag vill eller? Värna om yttrandefriheten kan jag faktiskt göra utan att gilla en patetisk "konstnär". Skämmas är det du som borde göra som inte kan respektera att andra inte tycker som du.

--------------------

Och vad har ditt inlägg som jag kopierat in(rödmarkerat) med yttrandefrihet eller Lars Vilks att göra. Är väl enbart ett påhopp på mig, eller hur.
          Har du inte förmåga att skilja på vad du tycker om Lars Vilks som konstnär och som en samhällsdebattör som tagit en stark ställning för yttrandefriheten? Vet sedan tidigare debatter att du inte kan särskilt mycket om konst (Lars Vilks är faktiskt en internationellt erkänd konstnär, det kan du slå upp i vilket konstlexikon som helst)j men att ställa upp för den viktigaste av alla demokratiska rättigheter är väl ändå en helt annan sak.
          Gita
          Gita

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 10-01-2015, 20:08
          Länk hit: #6

Medlem

CITAT (Gita @ 10-01-2015, 18:43) *

--------------------

Och vad har ditt inlägg som jag kopierat in(rödmarkerat) med yttrandefrihet eller Lars Vilks att göra. Är väl enbart ett påhopp på mig, eller hur.
          Har du inte förmåga att skilja på vad du tycker om Lars Vilks som konstnär och som en samhällsdebattör som tagit en stark ställning för yttrandefriheten? Vet sedan tidigare debatter att du inte kan särskilt mycket om konst (Lars Vilks är faktiskt en internationellt erkänd konstnär, det kan du slå upp i vilket konstlexikon som helst)j men att ställa upp för den viktigaste av alla demokratiska rättigheter är väl ändå en helt annan sak.
          Gita
          Gita

Ja du Gita att du inte ens förstår att det röda du citerat är en reaktion på din så Gitatypiska skadeglädje är bara att beklaga.
          Att du imponeras av titlar och kändisskap är ju inget nytt men si det gör inte jag. Jag förbehåller mig rätten att få tycka vad jag vill om vilken "konstnär " som helst liksom deras "verk". Mina konstkunskaper vet du föga om och kan näppeligen yttra dig om heller.
          Självklart försvarar jag yttrandefriheten? Däremot har jag min fulla rätt att ifrågasätta Lars Vilks och hans syften.

--------------------

Citera
          Gita
          Inlägg 11-01-2015, 21:04
          Länk hit: #7

Medlem

CITAT (*Stintan* @ 10-01-2015, 20:08) *
          Ja du Gita att du inte ens förstår att det röda du citerat är en reaktion på din så Gitatypiska skadeglädje är bara att beklaga.
          Att du imponeras av titlar och kändisskap är ju inget nytt men si det gör inte jag. Jag förbehåller mig rätten att få tycka vad jag vill om vilken "konstnär " som helst liksom deras "verk". Mina konstkunskaper vet du föga om och kan näppeligen yttra dig om heller.
          Självklart försvarar jag yttrandefriheten? Däremot har jag min fulla rätt att ifrågasätta Lars Vilks och hans syften.

Så klart får du tycka och tänka vad du vill, det är det som är yttrandefrihet! Och visst får du orera hit och dit om vad som är konst eller inte konst! Det är som sagt inte förbjudet att vara dum/korkad.

Du verkar inte ens förstå att denna tråd inte handlar om konst.
          Gita

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 11-01-2015, 21:53
          Länk hit: #8

Medlem

CITAT (Gita @ 11-01-2015, 21:04) *
          Så klart får du tycka och tänka vad du vill, det är det som är yttrandefrihet! Och visst får du orera hit och dit om vad som är konst eller inte konst! Det är som sagt inte förbjudet att vara dum/korkad.

Du verkar inte ens förstå att denna tråd inte handlar om konst.
          Gita

Och där gick Gita över gränsen! Som vanligt. thumbdown.gif
          ,

--------------------

Citera

Inlägg i den här tråden
          Gita   Så, vad säger ni nu?   08-01-2015, 16:37
          Jubbe063   Säkert inte så du menar, men som du skrivit ditt i...   08-01-2015, 17:11
          *Stintan*   Du måste ha problem Gita!   08-01-2015, 19:16
          Jubbe063   Så klart får du tycka och tänka vad du vill, det ä...   11-01-2015, 23:11
          Carl   Utan yttrandefrihet ingen demokrati. En mycket vik...   09-01-2015, 08:36
          gunsta   Utan yttrandefrihet ingen demokrati. En mycket vik...   10-01-2015, 11:07
          Aqvakul   Jag försvarar alltid yttrandefriheten, däremot är ...   09-01-2015, 16:10
          Gita   Jag försvarar alltid yttrandefriheten, däremot är ...   09-01-2015, 17:14
          Jubbe063   Vet inte om det är okunnighet som får dig att nedl...   09-01-2015, 18:24
          Aqvakul   Tror inte Aqvakul är okunnig. Ni har bara skilda u...   09-01-2015, 19:53
          Gita   Tror inte Aqvakul är okunnig. Ni har bara skilda u...   09-01-2015, 19:57
          Aqvakul   Tycka vad man vill kan man så klart göra, men att ...   09-01-2015, 21:41
          *Stintan*   Jag försvarar alltid yttrandefriheten, däremot är ...   09-01-2015, 23:24
          Gossen Ruda   Vilks är en fåne och dessutom en dålig "konst...   09-01-2015, 18:50
          jaj-51   Jag har svårt att förstå varför Muhammed avbildas ...   09-01-2015, 19:43
          Jubbe063   Jag har svårt att förstå varför Muhammed avbildas ...   09-01-2015, 21:44
          Bengalow   .   09-01-2015, 21:45
          Carl   Bor faktiskt bara några kilometer ifrån Vilks. Ser...   10-01-2015, 08:36
          Elisabeth-Västkustkolonisten   Och så är det ett svartbygge i ett naturreservat ...   10-01-2015, 09:32
          Aqvakul   Varför starta en tråd om man inte vill diskutera s...   11-01-2015, 22:17

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 00:57

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon