|
Nää, vet ni vad! Om man vill tolka saker fel, så gör man det, speciellt Gitas kommentarer, som jag struntar i totalt i - hon kan inte ens balansera sig själv. Om jag säger så här: Vi lever i 2000-talet. Lars Vilks har en hjärna som borde berätta för honom, att man inte skall provocera, men han gör det ändå! I Vilket syfte? Inte för yttrandefriheten och demokratin i alla fall, utan för att komma i centrum själv. Jag struntar totalt i religion, och det gör "konstignären" också, men varför kan han inte ge tusan i att blanda sig? Jo för han ser att religionen är ett område där han kan röra om i grytan, och så får han publicitet. För tusan...jag pratar om Lars Vilks beteende, och endast det! Nu har han orsakat 3 människors död genom detta - stoppa galningen innan fler dör! Hade han gett fan i att göra en rondellhund av Muhammed, så hade ingen dött igår. Så enkelt är det. Fanns det någon anledning att göra en hund av en, för andra högt uppskattad människa? Jo, om man vill väcka uppmärksamhet. Det har tydligen blivit lite långtråkigt för honom - det var länge sedan han var rubrikernas man. Nu är han i smöret igen - till priset av2 oskyldiga offer, plus en religiös galning. Spärra in honom
|