Sova är ju precis det som görs på odla:s småprat. "det har varit lugnt". Det är en skrämmande attityd. samtidigt som det klagas på att odla som forum är döende. Borde det inte vara tvärtom,röra om i grytan,engagera folk att kommentera? nej,Ruda,min aning om varför odla går bakåt stärks allt mer. Ett litet gäng bromsar alla som har frågor ni inte gillar.Ni mobbar ut medlemmar,skrämmer dem till tystnad. går inte med mig,jag tystnar inte för sådana metoder. gillar man inte politik så är det alright. Då besvarar och kommenterar man inte i de trådarna. Likaväl som jag undviker trådar som jag inte har intresse av. Jag kommer så länge odla finns kvar som forum lägga in politiska trådar,helt enkelt av den anledningen att det är politiken som avgör folks vardag och ekonomi och just därför är det viktigt att peka på konsekvenser av förd politik och lagda förslag oavsett om det kommer från vänster eller höger. Det kanske blir monologer om inget politikintresse finns men jag är övertygad om att det läses åtminstone av de på odla som trots allt gillar vardagsfrågor. Ulf
|