CITAT (Mjärden @ 19-08-2015, 19:08)

Jag föreslår att denna tråd släcks ner, då den inte hör hemma på ett trädgårdsforum. Det kommer upp kontroversiella ämnen utan anknytning till detta forum och det bidrar till att försämra forumets goda
anda. Det är svårt att inte ryckas med i diskussionerna och det kan då hända att man skickar en olämplig kommentar och i vissa fall har det tom förekommit personangrepp.
Så det bästa vore att denna tråd helt försvann från forumet !
Jag ( och andra) har vid olika tillfällen försökt att få en funktion där man kan välja bort småprat från "nya inlägg" utan framgång. Detta för att slippa att se alla trådar om allt emellan himmel och jord som inte är trädgårdsrelaterat.
Jag har tagit paus härifrån flera gånger långa tider p g a tonen i vissa trådar.
I förra veckan blev jag så där trött på Odla igen men bestämde mig för att om man är intresserad av att "prata" trädgård med andra så är det ju bara att inte läsa de trådarna man inte vill och skriva i och framförallt öppna nya trädgårdstrådar.
Vad jag önskar är att fler öppnar trädgårdsrelaterade trådar och skriver i de som finns annars blir småprat dominerande när man tittar in i nya inlägg.
Redigerat av Krolliljan: 19-08-2015, 19:34