CITAT (Mjärden @ 20-08-2015, 11:21)

En rimlig önskan i såna fall är att man tar bort flaggningen till Småprat, det är det jag menar att det är svårt att inte halka in där, om man ser en kontroversiell rubrik.
Finns det verkligen ingen moderator på det här forumet, där finns ju en rubrik "Hojta till" och vad jag förstår så går det till en person, som jag trodde var moderator, men vem är det i så fall ?
Nej det finns ingen moderator. Stampen som äger forumet går ju på knäna ekonomiskt så därför läggs väl inte en sekin på Odla och än mindre på forumet. Å andra sidan har det väl varit rätt lugnt på forumet senaste tiden. Vet inte vad det finns att förfasa sig över mer än att man blir rätt trött på alla konstiga politiska trådar.
Vet inte vilken flaggning du pratar om men det är ju till syvende och sist bara du själv som kan välja vilka trådar du vill gå in i och inte.
När du klickar på "Trädgårdsforumet uppe i vänsterkanten kan du sen klicka bort de avdelningar du inte vill se genom att klicka på minustecknet till höger ovanför respektive avdelning. Då kan du få det till att bara trädgårdsavdelningen visas när du går in i forumet. Öppnar du då en avdelning där så ser du ju lätt vilka frågor som fått nya svar sen du läste senast genom att det finns en liten ruta framför frågan. På så sätt behöver du aldrig se Småpratsavdelningen och lockas att öppna trådar du inte vilol se. Svårare än så är det inte.