CITAT (fvd @ 20-08-2015, 17:07)

Silos du kanske skulle tänka på hur andra människor känner sig när du svämmar över forumet med trådar som är både nedslående och provocerande. Personligen blir jag illa berörd när jag öppnar forumet och det första jag ser är en tråd som heter det goda hatet. Det finns säkert någon annanstans där kan ventilera dina åsikter men det här är ett trädgårdsforum. Kom sen inte och säg att man har rätt att göra vad man vill det kan man men det är dåligt stil.
"Det goda hatet" är ju ett begrepp som diskuteras överallt i olika media, på varendra ledar- eller kultursida i våra större tidningar, i radio och på tv. Jobbigt för dig om du blir illa berörd.
Om det inte passar dig att det tas upp olika aktuella ämnen här så får du väl hålla dig till trädgårdsdelen av detta forum, eller hur?
Det är ingen som tvingar dig att läsa varken mina, Silos eller någon annans trådar, hoppa bara över det som du inte tycker om. Mycket bättre än att tala om för andra vad de får och inte får skriva. Det är verklig dålig still.
Gita
CITAT (Aqvakul @ 21-08-2015, 12:51)

Hjälpsamhet är väl en fin egenskap, liksom att försöka lyssna av sin omgivning...
Fast när det går över i självgodhet är det inte lika fint längre.
Gita
Redigerat av Gita: 22-08-2015, 19:55