CITAT (silos @ 31-08-2015, 18:19)

Om vems tyckande skulle hon då skriva om?
Du skriver ju vad du tycker!
Bara för att tjejen gillar SD skall inte betyda att hon inte vet om en massa saker!
Och det är inte alltid så lätt att argumentera!
Speciellt då människor blir spydiga och dumförklarar andra som tycker och tänker annorlunda!
Visst skriver jag vad jag tycker. Men nu var frågan om hennes blogg bidrar med någon substans. Tyckande som hon framför tillför inget till debatten. Exempel i förenklad form : "Jag tycker att Jimmie Åkesson är missförstådd", "jag tycker att man ska rösta på SD eftersom jag vill rösta på SD" eller "Jag har invandrarbakgrund från arabvärlden och tycker att SD är bra"
Ovanstående säger inget om försvarspolitik, socialpolitik, skolpolitiska, miljöpartister, energirik eller nåt annat. Hon framför inga sakskäl till varför SD är bättre än andra på detta, hon problematiserar inget, hon underbygger inte sitt resonemang och hon förankrar inte sina åsikter genom konkretisering.
Men visst. Hon gör sin röst hörd, hon har rätt till sin åsikt. Men att använda hennes åsikter för att föra en debatt om politiska läget i Sverige är dödfött