CITAT (Gossen Ruda @ 23-07-2016, 22:16)

Tveksamt om det finns några politiska terrororganisationer längre. På någon sida. Bader Mainhof, Röda armefraktionen mfl på vänsterkanten har försvunnit. Vet inte om det fanns något på högersidan på den tiden. Numera är det väl bara olika muslimska knäppskallar som härjar. Nordirland och Baskien är väl närmast lugna gatan nu. Det finns ju div kufar på högersidan i nästan alla länder men knappast några som sysslar med terror. Säkerhetstjänsterna håller ett öga på dem så de vågar inget. Många har samlats i partier och försöker vara PK även om det bruna lyser igenom ibland. Nationella fronten, UKIP, SD bara för att nämna några.
Hoppas att Sparvuggla och Stintan läser det här. De ville ju näst intill halshugga mig , kallade mig lögnare, högerextremist m.m när jag sa att Breivik var/är en ensam galning.
Förstår fortfarande inte hur man kan tillhöra en högerextrem terrororganisation när det tydligen inte finns några sådana.
Hans helt sjuka världsbild innehåller högerextremistiska idéer ,javisst. Men även tankar från en mängd andra -ismer
Den största drivkraften för honom var nog trots allt hans storhetsvansinne.
Gita