CITAT (Bengalow @ 30-07-2016, 14:07)

Dina meningar och slutsatser är högerextrema. Hat mot vänstermänniskor och socialdemokrater är ert kännetecken, utan att ni kan komma på ett annat, bättre alternativ. Hata, hata, hata. Det är er snedvridna drivkraft, och den kommer man inte långt med. Möjligen till första grynnan, sedan är det stopp.
Hoppas att du får nog efter 3:e frågan om svar - inte fjärde. Nu blockerar jag dig.
Tack för att du äntligen svarade även om du kände dig tvingad vid detta laget, vilket också märks på ditt goddag yxskaft svar.
Du skriver att mina meningar och slutsatser är högerextrema, kan du peka ut några är du snäll...
Förakt mot vänstermänniskor känner de flesta som inte står på er flank. MP, FI och V (och S med ert samarbete med dessa grupper) gör det ju omöjligt att ta er på allvar. Sedan har väl högerextremister ett "annat, bättre alternativ." enligt dom? Nämligen högerpolitik, det är väl därför de är vad du kallar "HÖGERextremister". Är inte detta självklart, även för dig?
Hata, hata, hata??? Vem är det som stör andras demonstrationer, parader, möte osv osv... Är det inte den kärleksfulla vänstern?
Jag förstår att du blockar mig... Du har inga svar, varken till mig eller för dig själv.
CITAT (Gita @ 30-07-2016, 14:19)

Hmmm...det helt sjuka hatiska inlägget innan ditt , var det riktat till dig eller mig måntro.
Gita
Var nog till mig då han/hon nämner att det är fjärde gången jag frågade. Fast man vet aldrig, det kommer en hel del förvirrade inlägg från det kontot.