CITAT (malarmaster @ 31-07-2016, 08:31)

jag har legat lågt under senaste veckan då jag ser att oavsett fråga/ämne på småprat så blir det pajkastning relativt omgående.
måltavlan för drevet är nu Gita.
Jag beundrar henne för att inte ge upp och jag tror nog hon dessutom har roligt att få mothugg.
Men jag frågar mig varför man svarar på trådar om man inte är intresserad av ämnet?
är det bara för att jävlas med TS? eller lägger TS in dessa trådar som provokation för att se hur många som nappar?
Tyvärr är här bara de samma personer inne hela tiden så utgången är given.
samma lilla grupp spyr galla men har egentligen inga åsikter i sakfrågan.Slutsatsen måste vara att man bara är ute efter att pressa ut TS,i detta fall Gita.
skulle t.ex jag gå in på tramstrådarna för att slå sönder dem hade det blivit ett jävla liv men då jag anser att man bara skriver i trådar där ämnet intresserar så händer inte det. i samhällsfrågor tycks det dock vara ok att inte lämna någon åsikt i sakfrågan utan ägna sig åt personangrepp istället.
Och ni kallar er vuxna.... Ulf
Tack för dina synpunkter. Jag har också legat lågt, sista tiden av samma orsaker.
Men är det inte så att Gita saboterar alla tråd genom att bara söka bråk och starta politiska tråd. Vi vet redan att hon är moderat och tycker inte alls om vänstersympatisörer.
Att kalla andra här för idioter (även dig alltså) tycker jag är ganska så förstörande för seriös diskussion.
Sen skriver hon hej då, för att strax efter starta den ena politiska tråden efter den andra.
Visst, man kan diskutera politik, men det ska vara på hyfsad nivå med respekt för dom som har olikas åsikter.
Och som svar på dina funderingar, ja, varför STARTAR man ett tråd om man inte tål andra åsikter och börjar med pajkastning mot dessa ?????
Redigerat av sparvuggla: 31-07-2016, 08:17