CITAT (Bengalow @ 02-01-2017, 16:31)

Ja det är lätt för Gita att favorisera "det fria vårdvalet". Hon har väl knappast utsatts för annat behov än att lyfta en och annan rynka, som dykt upp i spegeln. Hennes erfarenhet av allmän sjukvård verkar vara noll, när hon drar till med Hökmark som sin försvarare. Han har alltid gått till privatläkare, och alltid kommit först i kön. Inte tack vare allvaret i sjukdomsbilden, men p.g.a. en fet plånbok.
Dessutom har jag alltid med plånbokens hjälp sett till att mina barn fått gå i de bästa skolor,, vilket ju är väldigt lätt om man placerar ut barnen efter närhetsprincipen, bara att köpa villa inom rätt område.
Nu tycker jag ju inte att man skall behöva en fet plånbok för att ha rätten att fritt välja skola.
Gita
CITAT (sparvuggla @ 02-01-2017, 16:32)

Gita tycks ha höken Hökmark som idol. Det kan vi väl unna denna stackars människa.
Nu tycker jag iofs att han är en väldigt duktig politiker med i övervägande fall bra åsikter
MEN främsta anledningen till att jag lägger ut bl.a hans texter är att jag tycker att du behöver lära dig en en del, jag uppfattar dina kunskapsluckor som är rätt stora.
Gita