CITAT (Aqvakul @ 04-01-2017, 15:09)

Nej, jag tycker det är stimulerande att ta diskussionen med alla, även med mina kompisar som står långt till höger. Vad jag vänder mig mot är att du startar en massa politiska trådar på Småprat, där du bara länkar till någon högerpolitiker eller näringslivsföreträdare. Du deltar heller aldrig i några andra trådar här på t.ex. trädgårdssidorna. Om man som du vill propagera för nyliberalism, varför väljer man ett trädgårdsforum? Är det för tufft på ett politiskt forum?
Hur är vädret i Spanien, förresten?
Så du vet alltså vilka forum förutom Odla som jag deltar i. Det var verkligen inte dåligt.
Anledningen till mina länkar här att jag tycker att budskapet behöver spridas utanför de vanliga kretsarna . Jag lägger ut som diskussionsunderlag och det fungerar ju jättebra, massor med svar och synpunkter på ett annars i stort sett dött forum. Det verka som om det behövs en hel del intellektuell stimulans för att ge lite fart åt detta forum
Om jag lagt ut mina inlägg på något av Odlas "odlaforum" hade du haft anledning att klaga, nu vill du ju bara gnälla.
Sen tycker jag att det är lite övermaga av dig att överhuvudtaget ha synpunkter på andra skribenters ämnesval.
Det är väldigt enkelt skall du veta:
Antingen läser man inläggen eller låter man bli, antingen deltar man i diskussionerna eller låter man bli. Valfrihet är alltid bäst.
Angående vädret så har det i dag varit strålande sol, ca 25 grader varm och svag vind.
Med andra ord en helt underbar dag och vi har njutit av skaldjur och ett fantastisk lokalt svalt vitt vin vid närmsta strandrestaurang..
Gita
CITAT (Aqvakul @ 04-01-2017, 17:51)

[attachment=86638:apoteken.jpg]
Fast du vet väl att den utredning som bilden syftar på
redan har dissats av kunnigt branschfolk
Gita