Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Nu har det börjat drälla in spam-mail om villiga kvinnor, alla får ett ligg mm. 3-5 om dan. Ett par varianter bara och alla uppmanar till ett klick på en länk. Det är bara idioter som går på sådant. Avsändarna är olika hela tiden, ett kvinnonamn och en inital för efternamnet. Väldigt seriöst. Nån mer som är drabbad?
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 2 410
Medlem nr: 79 127
Vissa annonser på Blocket kan man inte komma åt tel.nr eller mail till säljaren utan att registrera sig. Men nackdelen med att registrera sig är att man hamnar hos någon engelsk site, som sen säljer min adress vidare till företag, som sen i sin tur skickar mail-erbjudande till mig. Jag registrerade mig inte av den anledningen. Det är samma sak med TV 4 Play att man måste vara beredd att få erbjudande, om man registrerar sig för att kunna titta på program, som man missat.
Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
CITAT (Mjärden @ 09-11-2017, 21:01)
.........Det är samma sak med TV 4 Play att man måste vara beredd att få erbjudande, om man registrerar sig för att kunna titta på program, som man missat.
Har jag aldrig fått fast jag är registrerad där....
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland