Minerat område men jag ger mig in ändå. Personligen anser jag att homosexualitet är en form av sexuell felprogrammering. Parbildningen, där den förekommer, inom alla arter på jorden syftar till fortplantning men homfili är en biologisk återvändsgränd. Utom för människan som av någon anledning alltid skall manipulera det mesta. Kan man inte klara av fortplantningen utan inseminationssprutor kan man låta bli. Naturmetoden är bäst.
Tror inte det förekommer inom någon annan art. När könen är väldigt lika händer det att uppvaktningen missar, pingvinhanar lär ibland ta fel men en hurring från den uppvaktade hanen avbryter det hela. Sen kan könen samlas i grupper var för sig men det är en annan sak.
Fast rent praktiskt struntar jag i vad andra gör, vill en man ha skit på snoppen så får han väl skaffa det. Det sitter en lesbisk tjej 15 meter från mig på jobbet och jag har jobbat ihop med en bög tidigare utan problem. Det är deras ensak. Skulle däremot en bög ge sig på mig är det nog risk att hans testiklar skulle hamna nånstans i mellangärdet. Där går gränsen. Flickor är däremot välkomna.