Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Impecta-fröer - dålig erfarenhet, Lite info innan ni handlar
          Solstrålen
          Inlägg 16-01-2005, 18:46
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 63
          Medlem nr: 663

Jag har under ett par år köpt fröer från Impecta. Till min stora besvikelse har det blivit ett mycket klent resultat av fröerna. Många av impectas fröer är inte anpassade efter vårt klimat , vilket de inte frasmför tillräckligt tydligt i sin reklam - för många av fröerna som man tror sig kunna odla ute krävs varmväxthus!!
          Eller så funkar de helt enkelt inte hos oss

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          ymh
          Inlägg 01-07-2020, 12:08
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 92 233

Jag har samma dåliga erfarenhet av Impectas fröer. Det har varit sådär med deras fröer genom åren, andra fröer gror och växer till tusen men inte Impectas. Denna vår köpte jag en påse med Nemesia från Impecta. Inte ett enda frö kom upp! Och jag hade flera lådor med fröer från andra märken som alla kom upp jättefint. Sköttes på samma vis. Nu kontaktar jag Impecta och berättar det här liksom skickar en bild, men de är så ointresserade att det hälften räcker! Tog flera dagar innan de svarade och då skulle de skicka en ny påse.... magert minsann och det är dessutom för sent så dem nu. Men ok tänkte jag. Ytterligare några veckor gick, inget kom. Påtalade detta och att jag struntade i om de skickade men aldrig mer tänkte köpa från dem. Då skulle en ny påse komma... Möjligen är denna påsen skickad med rundtur via Asien eller något i den stilen för den är fortfarande borta och det är 3 veckor sedan.
          Nä aldrig mer Impecta nu. Blir något fel är de så ointresserade och otrevliga och jag känner det finns fler leverantörer.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 14-08-2025, 19:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon