Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
här är första halvan....+ 8 limpor i ugnen...8 på jäsning och 80 bullar fortfarande i degbunken....sammnlagt 48 limpor och 120 bullar... Det varar ett par-tre veckor.... Visst har jag varit duuuktig!!
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Det har inte med åldern att göra...första gången jag blev sjukskriven hade jag karpaltunnelsyndrom...i båda armarna ....och var 19 år, väldigt vältränad...och hade jobbat på skofabrik i ett halvår ....läkaren trodde mig inte först men jag blev sjukskriven i 3 månader och fick det klassat som arbetsskada..(fast DET var lättare då på 80-talet...) ..jag klarade inte att lyfta en kaffekanna ens...jag tappade känseln i händerna och armarna bultade och domnade när jag sovit... Har väl egentligen aldrig blivit av med det men har vant mig att leva med det...fast det blir dyrt i porslin..jag tappar saker när händerna domnar och man inte riktigt har koll på vad man gör.... Det gör inte ont längre iaf....bara domnat inemellan..
Nä..man kan allt drabbas av förslitningskador tidigt i livet..hur vältränad man än är..