jo sant är att mina tre bebisar som jag ammade läääänge fick i sej en hel del kaffe via bröstmjölken,eftersom jag i samma stund dom va ute som sagt drack kaffe ,helt felfria vackra underbara har dom blivit o alltid varit, så nog tålde dom kaffe allt ,men alcohol o tabletter o tobak,, tog jag inget av under tiden jag ammade.
Fast på den tiden va de inte farligt med kaffe,o när mina vackra barn växte upp behövde man inte bilbarnstolar o hjämar o flytvästar o säkerhetsbälten o hela världen verkade lite mindre farlig,
sunt förnuft o så följa sina instinkter så kommer man nog en bra bit på väg
oro för att ditten o datten kan skada ,,, kanske är de farligare med en ständigt gnagande oro för att man kanske har gjort nåt som kan skada,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,jag tror att det är farligare än att njuta livet
i lagoma doser,,trygghet tror jag är viktigt,o trygghet finner man i lugn och ro o slippa dessa ständiga larmrapporter som man sen inte orkar ta till sej då de växlar som väderleken ,farligt en dag o ofarligt nästa
så som alltid följ ditt förnuft o lev livet så väl som du kan i enlighet med dina egna önskningar ,då tor jag att man kan sprida vidare lite värme till de man har i sin närhet ,,,,

så tror jag