CITAT (Christer C @ 13-03-2003, 00:44)
Ina! Har du inte sett Gröna Rum när du (om du) läser detta så har du missat första chansen. Då kan du antingen försöka med någon av repriserna eller gå in här:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=2326 och läsa programet plus se videosnuttar. Måste tillstå att det inte var mer intressant än att jag somnade mitt i varmbänken.
Ina, jag måste också passa på och fråga: Är du intresserad av ogräs? Ja, det står Lysmachia (eller hur det nu stavas) bland dina intressen? ;)
Det jag odlar mest av är nog ogräs!! Besvärande mycket av grönskan på tomten består av ogräs....
Just Lysimachian har jag importerat med berått mod! Att den växer som ogräs vet jag man jag gillar den ändå! Har även svalört och knölklocka...lupiner... gammaldags klätt... bergklint...alla dessa räknas väl som ogräs av en del. Fast min tomt är på ca 10000kvm så det finns plats för vackra ogräs också. Fast dom får inte växa riktigt var som helst.

Tack för länken! Får se om jag har tålamod att kolla över nätet.. har modem och det blir seeeeeeeegt att titta på rörliga bilder då!