Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
Imorse innan jag skulle åka till jobbet (5.30 på morgonen) pratade jag med min man samtidigt som jag gick ned för trappan. Sen helt plötsligt så satt jag längst ner Vet inte riktigt hur det gick till men jag måste ha halkat till eller snubblat till med ena foten.
Ramlade 4-5 trappsteg, slog i höften så det stod härliga till, ena benet kom under mig och andra åkte framåt. Trodde först att jag brutit allt men som tur är så bröt jag inget.
Åkte till jobbet i alla fall men fick åka hem eftersom jag fick så ont.
Är helt mörbultad. Har ett fett blåmärke på ena skinkan/höften där jag landade, har ont i båda fötterna, ryggen och ena armen.
Så nu sitter jag och tittar lite på Odla. Ska nog gå och vila lite snart och hoppas på att jag bara är lite blåslagen så jag kan jobba snart igen.
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
CITAT (pejori @ 24-02-2005, 11:04)
stackare. skickar en tröstblomma till dej.
skälv lyckades jag ramla ut genom fönstret när jag putsade dom. bor på bottenvåningen, så inget hände, men jag kan se mina grannars ansiktsuttryck när jag seglar ut genom fönstret, reser mej, borstar av knäna och springer in och fortsätter att putsa
Ja, det hade man nästan velat sett
Skönt att få höra att man inte är den enda som är "klantig" i alla fall
Idag har jag skitont i armen så jag är hemma idag också. Tja, har egentligen ont överallt men så är man ju blåslagen också. Känns som man har sprungit ett maratonlopp, gräslig "träningsvärk" men det är väl att jag sträckt mig när jag tog emot mig i fallet.
Blir nog bättre snart och jag är glad att vi har bredband så jag kan vara på Odla och prata mer er underbara människor
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)