Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur jag gör under dagen:) Rätt långt!, ungefär likadant varje dag....
          *solis*
          Inlägg 27-02-2005, 17:21
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 749
          Medlem nr: 5 033

Nu; när jag satt mig här vid datorn kom jag att tänka på hur jag "gör min dag" rolleyes.gif

Det allra flesta morgnarna väcks jag av en telefon signal (8:30-10:00 ca) smile.gif

Då är det dottern som ringer och säger att hon skall ut med sina hundar.
          Jag skyndar med att ta på mig kläderna och gör i ordning vovvarna och de är sååå glada för att få komma ut biggrin.gif

Dottern och jag går oftast samma morgon runda eftersom vovvarna gör bäst ifrån sig då biggrin.gif
          Varje dag får vi frågor :har ni Hunddagis,ååå så många olika sorter, vad jobbigt det måste vara med alla dessa hundar(6) etc..... smile.gif

Många ögon följer oss för att se om vi plockar upp efter vovvarna(det gör vi ALLTID)

Det går inte att prata med varandra så mycket eftersom vi måste hålla reda på vovvarna,annars får man ropa hela tiden:vad sa du?

I själva verket är det allra skönast att gå i tystnad,tycker vi bägge två smile.gif

Efter morgonpromenaden går vi hem till mig:jag sätter på datorn och kaffet tongue.gif Dottern ge mat till vovvarna och jag gör våran frukost och det går som på räls biggrin.gif

Vi sitter alltid i vardagsrummet,TV är på även fastän vi inte alltid kollar.
          Jag sitter och njuter av kaffet mackorna och av sällskapet och vi babblar ibland en hel del men är även ganska ofta tysta.

Sen blir det datordags och numera alltid måste jag bara kolla på Odla.Nu allra först biggrin.gif

Om det kommer riktiga brev så måste jag kolla genast för det är så roligt att få riktiga brev. wub.gif

Allt är likadant varje dag så långt men sen kan det bli olika beroende vad som behöver göras: tur till affären, Bibliotek,Tvättstuga,extra promenad,Apotek,Vårdcentralen, besöka en väninna eller rentav ta och måla en tavla eller pyssla,läsa och städning står inuti varje dags sysslor åtminstone lite wacko.gif

Dagarna är händelserika och jag är alltid riktigt trött framemot kvällen och måste vrje dag ta flera vilopauser smile.gif

Oftast är jag ändå nöjd när natten kommer och jag säger godnatt till mina vovvar wub.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          renate
          Inlägg 27-02-2005, 17:34
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

Dina morgonrutiner med dottern och era hundar låter trevligt och mysigt.
          Jag går ut frammåt middag med min hund,första rundan går hon själv i trädgården. rolleyes.gif

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 20:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon