CITAT (Airamya @ 02-03-2005, 15:17)
Hm hm hm... när du sitter vid datorn och när du går för att sätta dig i soffan? Vad händer när du går fram till cykeln för att sätta dig på den ? Är den glad o nöjd då?
Lustigt fenomen måste jag erkänna... Teknikens under... Jag kunde inte betala på Konsum en gång :lol: Det är flera år sedan men det var ganska konstigt. När jag närmade mig en kassaapparat så slutade den fungera. Bara 'dog'. Provade en annan kassa, samma sak igen, och vid en tredje. Då började personalen därinne fnissa lite stressat och sedan hände det där verkligt magiska! Ni vet hur det blir, plötsligt börjar vilt främmande människor prata med varandra, skrattar o ler :wub:
Det slutade med att en annan kund därinne bar fram mina varor till kassan (för de funkade så länge jag inte stod i närheten) och betalade (fast med mina pengar förstås).
Ja, varför blir det så? Hur kommer det sig att vi kan påverka det tekniska ibland utan att mena eller ens vilja det? :huh:
Jag har ingen aning...
Vad som händer om jag ska sätta mig och cykla...jo den har inte en endaste gång startat utan att jag tryckt på knappen.
Vi har varit borta och kom hem för en tim sen ...jag gick förbi cykeln, den pep till. En stund senare bestämde jag att cykla en extratur...så klart fick jag starta den med knappen
det känns faktiskt lite obehagligt.
Kanske är det så att det är något i kroppen som aktiverar datorn
skönt att höra att det finns fler som råkat ut för "konstigheter"
Inga...cykeln är nätansluten, alltså inget batterifel.