Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Sprallig rullstol
          Adri-Anne
          Inlägg 19-03-2003, 07:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 814
          Medlem nr: 700

Min rullstol är helgalen ohmy.gif

Den jädrans mackapären sticker i väg hela tiden mad.gif
          I går var jag ute och skulle rensa i rabatterna, men det blev mer gymnastik än rensning, till grannarnas stora förtjusning, kan jag tänka mig.
          Böjde mig fram och skulle gräva, fyra, fem spadtag, så fick stolskrället spatt och stack iväg och jag drattade på rumpan i stenläggningen.
          Gissa om man var glad för att ha en väl tilltagen sådan, det var som att landa på ejderdun. tongue.gif Låsa stolen!! Försök gräva längs med en rabatt och sitta fastlåst! wink.gif En timme senare var det dags igen. Jag böjde mig för mycket fram och plötsligt låg jag med hela nian i krokusblasten,medan stolen glatt rullade iväg åt ett annat håll. Nära naturen var det, det är väl naturnära så det förslår!! Jodå det är visst tillåtet att garva, vad annat kan man göra.
          Men jag har bestämt mig för att bli giftmörderska. Den jädrans mackapären skall få arsenik, till frukost. Upphöjda rabatter!! Jomen visst, men dom kommer inte dit av sig själv.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Helen i Skåne
          Inlägg 20-03-2003, 20:20
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 817
          Medlem nr: 33

Med Anns jävlar anamma borde jorden resa sig av ren förskräckelse! Lite Muhammed och berget över det? laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------

Vänliga hälsningar Helen i Skåne

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-07-2025, 22:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon