Carisma är hämtad från djurens vänner, hon har blivit misshandlad utav män tidigare så hon är jätterädd för alla män, även min pojkvän, om han inte har något gott att äta till henne eller om han klijar henne i nacken, då går han bra.
Pi är hämtad från en kompis till min pojkväns klasskamrat, tidigare gick han med mig och Mats på promenader, men i förrgår visade han att han inte alls ville följa med, problemet var bara att vi hade åkt ut med bilen (som han älskar) och han skulle inte hittat tillbaks om han inte följde med oss. Men det blev vi som fick följa honom istället för han hittade MASSOr att lukta på.
Julia är också hämtad från djurens vänner, jag ville ha en vit katt eftersom det är lättare att se dem om de står på vägen och då kanske inte blir överkörda lika lätt, det var min tanke i alla fall. Men när vi såg henne så gick det bara inte att säga nej, hon var SÅÅÅÅÅ söt...
Alla djuren fick sina namn långt innan de kom in i våran familj. Jag hade redan bestämt vad de skulle heta innan vi såg dem.
--------------------
Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com 
|