De blir aldrig vuxna tyvärr.
Jag bor ihop med två stycken, 52 och 19 år, som bara kan städa i garaget men aldrig ser om något behövs göras inne!
Det funkar inte att bara tvätta mina kläder då går de i sina skitiga hur länge som helst. Sonen säger tillochmed att det är onödgit att tvätta kläderna för de blir bara skitiga igen! Häpp!
Ligger det något på golvet är det för jobbigt att ta upp det eller så för man till svar: Jag har inte lagt det där alltså tar jag inte upp det helller.
I helgen var jag så less på min gubbe att jag tänkte flytta. Jag frågade honom vad han tillförde till mitt liv: Kaos och oreda annnars skulle ditt liv bli för välordnat! Sedan åkte han och haldlade såjord till mig!
Jag antar att det är för sällskapet och att min son justerar ryggen på mig son gör att jag stannar, för någon hjälp med något som jag tycker behövs göras får jag inte såsom.
Sköta hushållet, handla, städa, planera, diska, tvätta mm.
Sköta ekonomin, betala räkningar, deklarera mm.
Renovera huset, snickra, måla, tapetsera mm.
Sköta trädgården det är det roliga.
Kommer jag hem och vill ha tex spolarvätska påfyllt kan sonen säga: Men något kan du väl göra själv, då hänger smockan i luften.
Jo, jag kan meka med bilen också om det skulle behövas har jobbat med bilar i 20år.
Vad gör de som jag bor ihop med förutom städar i garaget?
De åker motorcyckel tar mycket tid när det är fint väder.
Bygger folkracebilar, åker på tävlingar.
Mekar med sonens raggarbil som är mest trasig hela tiden.
Lägger upp alla reserdelar i databas.
Till helgen får det älste av dem åka med till mässan.