CITAT (Felix matte @ 14-04-2005, 22:00)
CITAT (solis @ 14-04-2005, 21:42)
Just nu känner jag bara att jag behöver en ordentligt paus i våran relation.
Vännen min finns alltid i mina tankar och jag verkligen vill hennes bästa
Varför jag gråter är att jag lider att hon mår som hon gör och samtidigt säger att hon INTE behöver nån hjälp, att hon aldrig har ätit några mediciner,hon säger att hon fixar sitt liv alldeles själv!
Till.ex var hon svårt sjuk i influensa och fattade inte att hon behövde gå till docktorn! Vi min dotter och jag tvingade henne att åka ambulans till Vårdcentralen och där sa läkaren att hon hade lunginflammation. Själv sa hon till och med att hon skulle ha dött om inte vi ringt ambulansen eftersom hon inte fattade att hon var så sjuk.
Själv låg jag och mina vuxna barn i samma influensa och jag har inte blivit frisk ännu helt(:
Men herrejestanes då! Sååå duktig du har varit! Sjuk i influensa och har trots det orkat med att dissa din "sk. väninna" som är såå jobbig

Hon är så klart inte bara jobbig hela tiden utan vi har även skrattat mycket tillsammans.
Men jag är inte den som ger upp vänskap för att det är jobbigt, bara att jag behöver en paus som sagt var.
Just i svårigheter ser man vem är ens vän.
Kanske är det till och med att jag ser bara lilla pinnen i hennes öga och har ingen aning om den STORA pinnen som sitter i mitt eget öga eller hur det nu var(:
Men Jesus kommer just till oss små svaga människor och hjälper oss att se klart men inte är det lätt inte.