Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> OK, är ni redo att höra något skumt?
          Lilla Selma
          Inlägg 16-04-2005, 18:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 340
          Medlem nr: 4 804

Hej! Jag har en sådan där kinesisk nässköljningskanna som jag använder när jag är förkyld eller när det är mycket pollen i luften. Eftersom jag är förkyld nu, står den framme på diskbänken och ibland slarvar jag nog med att skölja ur den när jag använt den. Man blandar ju salt och vatten i den till samma salthalt som tårvätskan, så det var väl någon liten slatt saltvatten kvar i botten... Nåväl, döm om min förvåning när jag nu fyllde den på nytt för att skölja kranen - då flöt det en fästing i vattnet! Jag minns att jag tog en fästing ur pälsen på Eskil igår, den gick omkring där och letade efter en pälslös bit att fästa sig på. Jag slängde fästingen i vasken och trodde nog att jag spolat ut den med vattenkranen, men tydligen inte! Nu undrar jag:

Trodde dummingen att det var BLOD i nässköljningskannan, blod är ju salt... blink.gif wacko.gif

Och VAD HADE HÄNT OM JAG SPOLAT IN KRÄKET I BIHÅLORNA???

Hu, nu kommer jag att drömma mardrömmar i natt...

Hälsar Selma rysande

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Karin i Småland
          Inlägg 17-04-2005, 07:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 174
          Medlem nr: 11

Han bryr sig absolut inte....jag "duttar" ju bara lite löst med tejpbiten rakt över fästingen, och de fästingar jag hittat på honom kryper inte nere vid huden utan ytterst på pälsen rolleyes.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 10:21

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon