Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

    Kategorier

      Visa alla resultat

      Sökresultat för

      Produkter

        Kategorier

          Visa alla resultat
           

          Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )


          > Falsk marknadsföring, av Ellos
          kristerh
          Inlägg 19-04-2005, 15:58
          Länk hit: #1


          Medlem
          Antal inlägg: 6 646
          Medlem sedan:
          01-04-2004
          Medlem nr: 3 128



          Fick för ett tag sedan ett erbjudande av Ellos om att man skulle få 20% på hela sin order, och erbjudandet gällde ur alla deras aktuella kataloger,
          bra tänkte jag och skulle beställa på sista dagen för erbjudandet,
          ringer till deras kundtjänst och vill beställa, tänkte köpa en dagbädd att ha som gästsäng,
          men får tillsvar att erbjudandet gäller inte den varan, utan gäller bara vissa varor wacko.gif och var kan jag läsa det är min nästa fråga.
          Läs det finstilta säger de då och jag läser högt för henne det finstilta,
          där står det inget om några sådana villkor,
          jag blev nog för obekväm för hon skickade mig till deras marknadsavd, samma sak där, fick prata med 2 pers där.
          Sedan kom det fram att jag måste logga in på min sida hos dem för att veta villkoren, vore det inte lättare att tala om i utskicket vad som gäller var min fråga då, ja hon tyckte oxså att det var snett,
          men ändra på det har de inte lyckats med.
          snacka om smidighet.
          morr, krister


          --------------------
          kristerh zon 2-3
           
          Citera
           
          Nytt inlägg
          Svar
          fruberglund
          Inlägg 19-04-2005, 21:29
          Länk hit: #2


          Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem sedan:
          04-08-2004
          Medlem nr: 4 227



          Alla postorderföretag skickar med såna låneansökningar.

          Har handlat på postorder i många år och det är sällan jag blivit missnöjd. Beställer flera gånger/år.

          Anledningen är att de kläder jag skickar efter där för det mesta passar, går jag till t.ex. Kappahl är det väldigt sällan jag hittar något som passar mig, både stil och storleksmässigt.

          Tycker det är ett smidigt sätt att handla på och är det nåt som inte passar så kostar det bara 25 spänn i returporto.

          Dåligt dock med ditt erbjudande Krister! Det är väl inte alla som har dator och kan "logga in" och kolla erbjudandena där heller!


          --------------------
          Hälsningar, fru Berglund

          "Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"


          Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
           
          Citera



          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):



           

          Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 13:53
                 
                    
          Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
           
          Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon