Först och främst, det var helt rätt att anmäla det hela.
Han hade blivit utnytjad och hade det varit en kvinna som vaknade upp med en man som låg och slickade henne så hade det inte varit någon fråga om saken...
Till er som tycker att det är konstigt att pojkvännen satt och tittade på: bli inte förskräckta, det finns MASSOR av konstiga typer, bara att den äldre generationen (inget illa menat) inte "leker" lika mycket som den yngre gör idag och kanske inte vågar förstå tankesättet... (Man kan tända på bli slagen, bränd, skor, läder, plast, högklackat, tjocka personer, smala personer, storrumpade personer, piskad, fastbunden, våldtagen, gamla personer, unga personer, dominans, pissad på, bajsad på mm...)
Men sedan håller jag med om att det är så att mannen ska visa sig tuff, slåss, och klara av allt själv. Och att göra en anmälan om våldtäckt är inte direkt manligt. Men å andra sidan är det MODIGT!!! Det finns säkert många män som råkat ut för samma sak, men inte vågar ta upp det för att de tror de ska bli/och kommer att bli kränkta...
(Sedan så är det väldigt få killar som jag träffat som säger nej till sex, förutom min pojkvän...)
--------------------
Marleen: -----> Black_lady17@hotmail.com 
|